петак, 2. септембар 2011.

Amaterski filmovi

Verovatno ste vec imali prilike da pogledate neka ostvarenja  svojih prijatelja koji su uz malo truda i ljubavi uspeli da naprave kratke igrane filmove. Koristeci se popularnim softverima poput Sony Vegas-a, Adobe Premier-a ili Adobe After Effects-a, oni su radili filmove koji neretko mogu da prodju i kao neka niskobudzetna holivudska produkcija. Naravno, fokusiracemo se prvenstveno na domace autore. Radeci par slicnih projekata i sam, zainteresovao sam se na polju kratkog igranog amaterskog filma i resio da sa vama podelim par dobrih koje sam uspeo da pronadjem na internetu. U nekim se pojavljujem i ja sam kao glumac ili reditelj, dok su neki filmovi delo mladih akademaca sa beogradske i novosadske akademije umetnosti. Evo nekih predloga:

1. Novosadska Cajanka







Uloge: Stefan Dimic, Luka Lovre, Kornelija Nikolic, Nikola Spasic, Marko Grahovac;


Scenario i rezija: Luka Lovre








2. Magnum 357



Uloge: Luka Lovre


Scenario i Rezija: Luka Lovre;












3. Pismo 






Uloge: Nemanja Prosic, Tamara Levic


Scenario i rezija: Stefan Dimic









4. Jedan San




Uloge: Novakovic Nemanja 


Scenario i rezija: Luka Lovre











5. Codename: Kevin



Uloge: Manojlo Zoroja, Ksenija Butorac, Mirko Dimic, Nemanja Prosic, Tamara Levic, Igor Zivkic, Nikola Radakovic


Scenario i rezija: Stefan Dimic








6. Zagor Tenej









Uloge; Svetozar Ljubojevic, Milos Jaksic Kimi, Dragan Dumitrov Brica


Rezija scenario i produkcija: Svetozar Ljubojevic Ljuba









Нема коментара:

Постави коментар